luni, 10 martie 2014

no comment



De curând, s-a constatat ştiintific că berea conţine hormoni feminini. Demonstraţia cercetătorilor care au lucrat la acest proiect a fost urmatoarea:
1. Am început să ne îngrăşăm vizibil;
2. Vorbeam prea mult fără să spunem nimic;
3. Am întămpinat dificultăţi în a conduce corect;
4.. Ne era imposibil să efectuăm chiar cel mai simplu raţionament;
5. Refuzam cu încăpăţânare să recunoaştem că nu avem dreptate, chiar dacă era evident;
6. Ca să fie complet, mergeam la toaletă la fiecare 5 minute, şi, în plus, împreună

Sursa : INTERNET

Un comentariu:

  1. Fetelor, lăsați băieții să iasă la bere … şi nu vă duceţi după ei.

    Autor: Alexandra Blas 21 februarie 2013

    Conform unor cercetări aprofundate, dacă-s hotărâţi să iasă la bere #cabăieţii, numa’ asta fac. Şi nu vă mai supăraţi ca măgarii pe sat când amărâţii vă spun să staţi acasă, că nu-i de voi; ştiu ei ce spun. Iar dacă amărâţii vă fac o dată pe plac, toată treb’şoara o să sfârşească cu ‘Las’ că ştiu eu că voi vă uitaţi după altele, da’-n seara asta aţi vorbit numa’ despre fotbal c-am fost eu!’

    Bă, nu! Lăsaţi-vă stimabilii în pace, berea cu băieţii să fie bere cu băieţii şi-apoi mai vedeţi voi ce şi cum. Pentru că nu-i deloc sexy, oricât de fălcuibili şi cu ‘boturile îmblănite’ (pe surse :) ) ar fi, să-i vezi chinuindu-se să-şi amintească linia de mijloc a naţionalei de fotbal de-acum vreo douăj’ de ani sau numărând suporterii lui Dinamo de-acum.

    Iar dacă ieşirea se prelungeşte şi cu vreo vizită-n nu ştiu ce club, staţi fără grijă. Discuţiile despre fotolii, sisteme audio/video şi ce mama mă’sii erau alea n-o să vă stârnească interesul niciodată. Da’ niciodată! M-aţi înţeles?

    RăspundețiȘtergere

E unul pur personal. E plăcerea de a publica fără restricţii.

Cârciumile Sucevei

 De la Hanul „Langer” şi „Craiul Negru”, la bufetul din cimitirul armenesc Hanul Langer Dacă în anul 1871 Suceava avea, aşa c...